خواهد شکست عملکرد کلیوی پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خواهد شکست عملکرد کلیوی پس از پیوند کلیه

خواهد شکست تابع پس از پیوند کلیه خواهد شد تابع پس از شکست پیوند کلیه Renal¿La کلیه؟ مشخص شده است که پیوند کلیه یکی از بهترین راه هایی برای درمان نارسایی کلیه است، مردم می توانند یک زندگی طولانی تر را با این کمک .Compared با دیالیز، می تواند عوارض جانبی کمتری را، اما شما می دانید که پیوند کلیه نیز دارای برخی از مشکلات.

آیا نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه عمل خواهد کرد؟

پیوند کلیه یک روش که در آن یک کلیه جدید به جای در بدن است که جایگزین کلیه enfermo.El جدید می توانید آنچه سلامت riñones.Así که امید به زندگی طولانی می توانید با کلیه جدید و کیفیت بیمار از زندگی را می توان تا حد زیادی بهبود medida.Pero، یک سوء تفاهم است که بیمار می تواند بر روی کلیه بقیه vida.Aunque خود دهندگان کلیه است در مورد بازی به بافت های بدن خود را طول می کشد و اهدا تکیه می کنند بسیاری از داروهای ضد - رد است، همیشه احتمال وجود دارد که بافت های جدید کلیه بافت های cuerpo.Una خود را رد یک بار کلیه اهدا کننده استفاده شده است، برای پیدا کردن یک کلیه جدید برای حفظ زندگی وجود دارد.

آیا درمان های جایگزین پیوند کلیه وجود دارد؟

طب چینی، به خصوص که نوآوری می تواند به بیماری های کلیوی کمک می کند، لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون درد و رنج دیالیز یا پیوند.

در مقایسه با طب غربی، چینی تنها هدف برای کاهش علائم و عوارض ناشی از بیماری کلیه، که همچنین با هدف اصلاح اختلال باعث subyacentes.Además کلیه، می تواند بیماری کلیوی در یک نرم درمان ، یعنی آنها می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، می توانید یک پیام را به ما ترک یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: